COMANDA

Nume*:
Telefon*:
Email*:
Mesajul*:

Realizarea de bannere

Bannerele reprezintă o formă populară de publicitate. Există bannere statice şi animate. Noi executăm bannere de diferite tipuri, la cererea clientului. Acestea pot promova (publicitate) compania în ansamblu, dar şi un produs sau serviciu etc.

Obiectivul principal al bannerelor publicitare este, de regulă, fie vânzarea produselor, fie creşterea notorietăţii brandului. Urmează de reţinut că utilizatorii internetului nu întotdeauna accesează bannerele, însă le vizualizează foarte des. De aceea, este important ca afişarea bannerelor să producă un efect pozitiv asupra utilizatorilor şi să creeze o impresie favorabilă despre companie.

Pentru a spori eficienţa este mai bine să se recurgă la crearea bannerelor animate. Însă, animaţia trebuie să fie de calitate, atunci va creşte probabilitatea atragerii atenţiei clientului comparativ cu imaginile statice. Este recomandabil ca animaţia să fie realizată cu o durată de cel mult 5 secunde, în caz contrar, puţini utilizatori vor vizualiza publicitatea până la final, pentru, de fapt, scopul bannerului publicitar este de a atrage cât mai mulţi utilizatori. De asemenea, este recomandabil evitarea unor texte prea mari pe banner, ca pentru utilizator toate partea verbală să fie foarte vizibilă, chiar dacă el nu face mari eforturi să o citească.

Pentru a aprecia eficienţa bannerelor sunt aplicaţi diverşi indici de performanţă, cum spre exemplu numărul de afişări ale bannerelor sau numărul de vizualizări ale site-ului prin intermediul bannerului. În plus, există indexul CTR (Click Through Ratio), care reprezintă raportul dintre numărul de clicuri pe banner şi numărul de afişări ale bannerului. În prezent, bannerul este considerat ca exercitându-şi funcţia, dacă CTRul acestuia constituie 1-3%. Dacă acest indicator este mai mic, bannerul poate fi considerat ineficient.

Făcând o generalizare, se poate menţiona că bannerele reprezintă format de reclamă popular pe internet, şi ca orice reclamă, acestea trebuie să fie de calitate. Iată de ce este atât de important să încredinţaţi crearea bannerului unor specialişti, urmărind în acelaşi timp ca această reclamă să nu afecteze imaginea şi reputaţia companiei.